Uitreiking Anglia certificaten

Anglia is een programma voor leerlingen die extra uitdaging willen op het gebied van Engels. De leerlingen hebben afgelopen jaar een aantal extra lessen Engels gevolgd en dit werd op 16 juni 2022 afgesloten met een examen. De deelnemers kwamen uit klas 1 tot en met 4 dus alle leerjaren waren vertegenwoordigd. Op 22 september was het eindelijk zo ver, de diploma uitreiking. De feestelijke uitreiking vond plaats tijdens de pauze. Van de 14 deelnemers zijn er zelfs 11 op het hoogste niveau geslaagd namelijk met Distinction (uitmuntend.) U begrijpt dat we ontzettend trots zijn op deze groep. We vierden deze fijne gebeurtenis met een lekker gebakje en we hopen dat we volgend jaar nog meer deelnemers kunnen verwelkomen bij de Anglialessen.

Van harte gefeliciteerd: Febe, Anne, Danique, Mitchell, Sophia, Mady, Swami, Simon, Fabian, Eline, Vigo, Renar, Kyra en Rosie!