Voorlichtingsdata

Maak kennis met het CLD

Past het CLD bij jou? Je bent van harte welkom om een kijkje te komen nemen en sfeer te proeven op onze school. Op deze pagina lees je welke activiteiten we voor jou en je ouder(s)/verzorger(s) organiseren en wanneer.

Lesjesmiddagen (groep 8)

Wil jij een proefles volgen op het CLD en zelf ervaren hoe dat is?
Dat kan op de locatie Hof van Delft (mavo/havo) en op de locatie Molenhuispad (havo/vwo). Voor deze activiteit is het nodig in te schrijven. Op de volgende dagen en tijden worden er lesjesmiddagen georganiseerd:

- woensdag 8 november 14:45 - 15:45 uur en 16:00 - 17:00 uur
- maandag 13 november 14:45 - 15:45 uur en 16:00 - 17:00 uur
- woensdag 29 november 14:45 - 15:45 uur en 16:00 - 17:00 uur
- donderdag 7 december 14:45 - 15:45 uur en 16:00 - 17:00 uur

Je kunt je niet meer aanmelden voor lesjesmiddagen. Kom je naar  een School in bedrijf-middag en/of naar het Open Huis?

- woensdag 8 november 14:45 - 15:45 uur en 16:00 - 17:00 uur
maandag 13 november 15:45 - 16.45 uur
- woensdag 15 november 14:45 - 15:45 uur en 16:00 - 17:00 uur
- donderdag 14 december 15:45 - 16.45 uur

Je kunt je niet meer aanmelden voor lesjesmiddagen. Kom je naar  een School in bedrijf-middag en/of naar het Open Huis?

School in bedrijf | inloopmiddagen (groep 7 en 8)

Wil jij de school in bedrijf zien? Rondlopen in het gebouw op een "gewone" schooldag? Je wordt rondgeleid door leerlingen (je ouders mogen ook mee). Inloopmiddagen worden gehouden op de locatie Hof van Delft (mavo/havo) en op de locatie Molenhuispad (havo/vwo).

- woensdag 31 januari
- woensdag 28 februari
- woensdag 6 maart
- woensdag 13 maart
Tussen 14:00 en 16:00 uur: welkom op een tijdstip dat jou uitkomt.
Je hoeft je niet in te schrijven voor deze middagen.

- woensdag 17 januari
- woensdag 31 januari
- woensdag 28 februari
- woensdag 13 maart
Tussen 14:00 en 16:00 uur: welkom op een tijdstip dat jou uitkomt.
Je hoeft je niet in te schrijven voor deze middagen.

Oudervoorlichting (alleen locatie Molenhuispad)

woensdag 31 januari 18.30 uur

Open huis

Jij komt toch ook op ons open huis? Dan zijn er heel veel activiteiten, je kunt overal rondkijken, je vragen stellen, informatie inwinnen, rondleidingen krijgen en nog veel meer! Het open huis wordt op de locaties Hof van Delft (mavo/havo) en Molenhuispad (havo/vwo) gehouden op:

zaterdag 3 februari 10:00 - 13:00 uur

zaterdag 3 februari 10:00 - 13:00 uur

Technasium voorlichting (alleen locatie Molenhuisapd)

Ben je geïnteresseerd in het technasium? Bezoek dan de voorlichting. Hier kom je alles te weten, ook over de aanmelding voor het technasium.

dinsdag 27 februari 16:30 - 17:30 uur
woensdag 6 maart 15:30 - 16:30 uur

Bezoek ons ook digitaal

Kijk alvast eens rond op onze speciale website CLDlive.nl voor jou en je ouders. Je kunt er vlogs, vakpresentaties en proeflesjes bekijken.

Kennismakingsmiddagen

Voor leerlingen die komend schooljaar bij het CLD in de brugklas starten, organiseren we kennismakingsmiddagen. Je ontvangt een uitnodiging voor één van deze middagen. Tijdens die middag krijg je informatie over de eerste schoolweek, schoolboeken, kluisjes, en over de klasindeling. Je leert je mentor kennen en er wordt een foto gemaakt voor de schooladministratie. De kennismakingmiddagen van de locaties Molenhuispad en Hof van Delft vinden plaats op:

n.n.b.

n.n.b.

Voor activiteiten van de scholencombinatie Delfland (vmbo gl/kbl/bbl) kijk je op de website van sc Delfland

Lesjesmiddagen

Klik op de afbeelding om de video te bekijken.

Folders

Speciaal voor jou en je ouders hebben we flyers gemaakt over heel wat onderwerpen. Wil je meer weten over het technasium of het gymnasium op het Molenhuispad? Of heb je belangstelling voor LO2 (sport), ondernemen, beeldende vorming of T&T (technologie & toepassing) op Hof van Delft?