Aanmelden bij het CLD

Vanaf 18 maart 2024 staat er op de aanmeldpagina een knop waarmee ouders/verzorgers hun kind digitaal kunnen aanmelden op onze school. De aanmeldingsperiode start op 18 maart 2024 en duurt tot en met 31 maart 2024.

Open Huis groot succes!

Met veel trots werden leerlingen en ouders zaterdag ontvangen op onze locatie. Heb je het Open Huis gemist? Kom dan naar een inloopmiddag op 28 februari, 6 maart of 13 maart.

Upgrade your skills!

Op maandag 15 januari vond er voor alle klassen een ‘upgrade your skills dag’ plaats. Deze dag werd verzorgd door United World Colleges (UWC). UWC is een mondiale beweging die van onderwijs een kracht maakt om mensen en culturen te verenigen.

Informatiebulletin

Drie maal per jaar ontvangen de ouders van onze leerlingen een schoolbreed informatiebulletin. De meest recente uitgave is nu gepubliceerd.