Bezoek van Sint en Sint

05 - 12 - 2017

Dinsdag 5 december werden we vereerd met een bezoek van Sinterklaas. Bijzonder was, dat er ineens nog een Sinterklaas op het podium kwam. Onze huidige Sint zal namelijk eind dit schooljaar met pensioen gaan en daarom bezochten de oude en nieuwe Sinterklaas de locatie Hof van Delft. De klassen 1,2 en 3 mochten om beurten in de aula bij de Sinten komen. Hier werden leerlingen die iets bijzonders hadden gepresteerd of beter gedrag hadden vertoond dan vorig jaar even in het zonnetje gezet en werden andere leerlingen juist even toegesproken door de Sinten. Iedereen die op het podium moest komen werd beloond met iets lekkers van die goede oude Sint. Na de Sintviering mochten de leerlingen naar huis om thuis pakjesavond te gaan vieren.