Open Dag

10 - 02 - 2018

Op 10 februari jl. heeft de Open Dag van de locatie Hof van Delft plaatsgevonden. Om 09:55 uur kwamen de eerste bezoekers al binnenlopen om een indruk te krijgen van onze school. Zij werden opgevangen door leerlingen die een rondleiding langs alle lokalen aanboden en bezoekers kregen een plattegrond als ze de school zelfstandig wilden verkennen. In de aula stond een informatiemarkt met alle speerpunten en activiteiten waar wij als locatie voor staan en die we belangrijk vinden en in de lokalen werden leerlingen en ouders voorgelicht over de vakken die de aanstaande brugklassers te wachten staat. Het was een drukbezochte Open Dag met een positieve sfeer. In de weken voor en na de open dag zijn ook de inloopmiddagen, ‘school in bedrijf’, erg druk bezocht. Leerlingen en ouders konden een les muziek volgen, collega’s hebben een kijkje in hun les gegeven en er was de mogelijkheid om mee te gymmen in de sporthal. Veel leerlingen en ouders waren enthousiast over onze leuke gezellige school. Iets om trots op te zijn!