Certificering VBS

23 - 11 - 2018

Naast de competentiegerichte vakken LO2, T&T en beeldende vorming zijn we vorig cursusjaar gestart met een nieuw vak: ondernemen! Immers, veel van onze leerlingen zullen wellicht later als ondernemer aan de slag gaan, bijvoorbeeld als ZZP’er. In dat kader hebben we ons aangesloten bij Vecon Business Schools (VBS). Deze organisatie wil zoveel mogelijk leerlingen de kans bieden hun economische talenten en ondernemerschap te ontdekken. De VBS-certificering heeft waarde voor de leerling, de leraren en de school. De docenten ondernemen maken nu deel uit van een netwerk waarin ze kennis kunnen opdoen en delen. Dinsdag 23 oktober is de plaquette feestelijk overhandigd door een vertegenwoordiger van VBS, in het bijzijn van de leerlingen van klas 2 die het vak ondernemen nu volgen.