VVDHVDL 2020

Twee jaar geleden is de eerste editie van Vrienden van Hof van Delft: Live uitgevoerd. Dit bleek zo’n daverend succes te zijn, dat bij heel de school de behoefte leefde om dit nog keer te doen. Komend jaar wordt het Eurovisie Songfestival in Rotterdam georganiseerd en ons thema van dit jaar zal er ook alles mee te maken hebben.

De audities zijn geweest, de nummers zijn geselecteerd en de landen zijn toegewezen aan de deelnemers. Achter de schermen zijn we ook al veel bezig geweest: de dansers zijn hun choreografie aan het instuderen en turners oefenen hun sprongen. De professionele band oefent op de muziek, zodat de artiesten vol op de muzikanten kunnen vertrouwen en alles foutloos zal worden uitgevoerd. De zangers en zangeressen hebben al veel met de muziekdocent geoefend.

Kortom: het belooft een succes te worden!

De twee uitvoeringen zijn op 6 maart en beginnen om 19:00 uur (onderbouw) en om 20:45 uur (bovenbouw). Uiteraard zijn ouders en leerlingen van groep 8 ook welkom om te komen kijken. Hopelijk komt u ook! We gaan ervan uit dat u ervan zult genieten.

Tot dan!