kennismaken met de leden van de Ouderraad

Stefan van den Berg

Ik ben Stefan van den Berg en ik ben de vader van Dion van den Berg uit 1mhB. Ik ben sinds dit schooljaar lid van de Ouderraad en ik hoop hiermee een bijdrage te kunnen leveren aan het vertegenwoordigen van de leerlingen, maar ook ondersteuning te bieden aan de docenten op school. Ons gezin bestaat uit 4 gezinsleden: Maaike (mijn partner en moeder van) Dion en broertje Collin. Ik werk als onderofficier bij de Koninklijke Marechaussee en ik houd mij bezig met militaire politiezorg. Verder houd ik van gezelligheid, samenwerken en vind ik het belangrijk dat de leerlingen zich veilig voelen op school en daarmee een leuke schooltijd hebben. Misschien tot kijk op school!

Randy van den Broek

Vanaf 2021 zit ik in de OR toen onze zoon aan het CLD Hof van Delft begon. Toen onze kinderen nog op de middelbare school zaten zat ik ook in de OR.In de OR hoor ik welke vraagstukken in school spelen, zowel op de locatie, als in de scholengemeenschap en zelfs vanuit het Rijk. Dat verduidelijkt keuzes die school maakt. Tevens zie je wat er ‘achter de schermen’ allemaal gedaan wordt om zaken te verbeteren. School vraagt ook vaak aan de OR hoe de informatie van uit school overkomt, heel belangrijk.  Allemaal zaken die voor mij als ouder en voor de ontwikkeling van mijn kinderen heel relevant zijn en die ik graag volg.Ik werk als projectontwikkelaar.

Daniëlle van Broeckhuysen

Ik ben sinds schooljaar '22-'23 lid van de Ouderraad op het CLD, locatie Hof van Delft. Mijn oudste zoon, Wessel, zit in de 2e van de mavo. Door middel van mijn deelname aan de Ouderraad hoop ik een mooie bijdrage te kunnen leveren aan alles wat het CLD bezighoudt. En daardoor ook van belang is voor de leerlingen en hun ouders. Ik ben werkzaam als Senior Pedagogisch Medewerker in de kinderopvang. Ik vind het belangrijk om het jonge kind een veilige en stabiele basis mee te geven. Om zo zelfverzekerd aan een schoolcarrière te beginnen, en een goede start te hebben voor een mooie toekomst.

Laura Dijkstra

Hierbij wil ik mezelf graag even voorstellen; ik ben Laura Dijkstra, moeder van Sophie uit de brugklas. Ik werk bij GGZ Delfland als zorgcoördinator van een team van zorg- en activeringscoaches, zij begeleiden mensen met psychiatrische problematiek in de thuissituatie. Ik ben sinds dit schooljaar lid van de Ouderraad, omdat ik het belangrijk vind om, als ouder, mee te denken over de verschillende zaken die op school spelen en zo bij te dragen aan het leerklimaat.

Martijn Duijts

Sinds 2021 maak ik onderdeel uit van de CLD Ouderraad Hof van Delft. Mijn dochter, Kyra, zit inmiddels in het derde jaar van het vmbo-tl. Ik vind het belangrijk om de mogelijkheid te benutten om als ouder betrokken te zijn bij de school van mijn kind. De OR biedt die mogelijkheid om te horen van wat er leeft bij de ouders en dit te delen met de schoolleiding.In het dagelijks leven ondersteun ik een scale up bedrijf in de revalidatietechniek. Hier help ik met het verstevigen van de bedrijfsvoering om zo bij te dragen aan een duurzame groei van de onderneming.

Marleen Rietveld-de Groot

Ik ben moeder van Arianne en Eveline de Groot en zit sinds begin van het schooljaar 2023-2024 in de Ouderraad van het CLD Hof van Delft. Arianne zit in de eerste klas en Eveline zit nog op de basisschool. Ik heb de afgelopen 6 jaar in de medezeggenschapsraad van de basisschool meegedraaid, omdat ik het belangrijk vind om ook als ouder een goede band met school op te bouwen. Door mijn zitting in de ouderraad krijg ik meer mee van wat er allemaal op school speelt en kan ik op mijn manier ook invloed uitoefenen op het beleid van de school. Hartstikke leuk en nuttig dus! In het dagelijks leven werk ik als strategisch inkoper bij de politie. Heel wat anders.

Danique van der Stap

Ik ben Danique van der Stap en dit jaar voor het eerst lid van de OR. Mijn oudste zoon zit in het 3de jaar op het Hof van Delft.Mijn middelste zoon zit in de brugklas op SC Delfland. En dan heb ik nog een dochter op de basisschool (gr.6).Ik werk in een ziekenhuis op de poli radiotherapie als polikliniek medewerker, wat ik met veel enthousiasme doe. Ik hoop een leuke en productieve tijd in de OR hier te hebben.

Randy van der  Weele

Bij het starten van onze zoon Dymar in de basisklas van het CLD heb ik mij aangemeld om onderdeel te zijn van de Ouderraad. Als Marketing Manager bij een grote Telecom speler in Nederland houd ik mij dagelijks bezig met de drijfveren van mensen. Waarom doen ze wat ze doen en kiezen ze wat ze kiezen. Vandaar dat ik graag een steentje bijdraag in de Ouderraad. Welke onderdelen komen er allemaal langs en hoe blijft een goede school continue verbeteren en aanpassen. Dat is razend interessant en ik denk daar graag in mee.