Keuzebegeleiding

Decanaat

De coördinatie van de keuzebegeleiding en studiekeuze is in handen van schooldecanen.

Zij verschaffen leerlingen en ouders informatie over de keuze van profielen en de keuze van een eventuele vervolgopleiding. Daarnaast ondersteunen zij de mentoren bij de individuele begeleiding van de leerling op dit gebied. Op de locatie havo/vwo van de school zijn twee decanen werkzaam.

Jaarlijkse activiteiten die deze keuze ondersteunen zijn bijvoorbeeld: de studiemarkt (LOB-Day), snuffelstage in 3 havo, bezoek TU Delft en Erasmus met 3-vwo.

De vakkencombinaties die wij aanbieden zijn te vinden in het blauwe boekje (havo) en het gele boekje (vwo), die in de loop van het schooljaar gepubliceerd worden op de pagina regelingen.

Nuttige links: