Stuntdag havo5/vwo6

19 - 04 - 2016

Donderdag 14 april werd de school even omgetoverd in een waar paradijs voor de leerlingen van havo5 en vwo6! De stuntdagcommissie heeft alle gebeurtenissen zorgvuldig voorbereid. De examenkandidaten waren -zoals op de foto’s te zien is- duidelijk herkenbaar aanwezig in de school, uitgedost als wetenschapper, lid van een SWAT-team of als zombie. Een door de wetenschappers uitgevoerde scheikundeproef was de aanleiding voor een heuse evacuatie tijdens het tweede lesuur. Tussen het tweede en vierde lesuur hebben de examenkandidaten zich gemengd tussen de leerlingen en docenten, in lessen “ingebroken”, de boel op een leuke manier op stelten gezet. In de middag stond er een food truck op de parkeerplaats waar de leerlingen een snack konden halen. Afgezien van wat kleine incidenten, was het een zeer geslaagde stuntdag.