First Tech Challenge | Team V6

First Tech Challenge is een Lego Challenge voor leerlingen van 15-20  jaar.

Een team van vijf leerlingen uit 6 vwo nam zaterdag 8 februari deel aan de landelijke finale. Ze zijn als 4e team geëindigd met de prijs voor robotontwerp. Om zover te komen moest je je via voorrondes - die al eerder werden gehouden - zien te plaatsen. Aan die voorrondes deden 41 teams mee en de beste 24 teams daarvan mochten deelnemen aan het NK. Team The Rolling Skystones stond na afloop van de voorrondes op de 14e plaats en mocht dus door naar Breda. De teamleden hebben er hard en met veel plezier voor gewerkt. Wij zijn zeer trots op de teamprestatie! Langs deze weg willen de teamleden alle betrokkenen hartelijk bedanken voor de steun.

Zie hun website voor meer informatie, voor een kennismaking met de leden van het team en voor informatie over hun deelname aan de First Tech Challenge.