Eindexamens in volle gang

De eindexamens havo en vwo zijn in volle gang. Om de leerlingen succes te wensen, kozen we dit jaar eens voor een traktatie waarop we alle kandidaten dat toewensten.

Hoe mooi was het beeld van een lege examenzaal die helemaal klaar staat, zodat de leerlingen een momentje later in alle rust kunnen plaatsnemen. Onze backoffice samen met de conciërges zorgen ervoor dat alles tot in de puntjes is geregeld.

Een paar weken voor de eindexamentijd, is er traditiegetrouw een gala voor zowel havo als vwo. Iedereen zag er weer super mooi uit en samen zorgden we voor onvergetelijke avonden waarover nog lang werd nagepraat.Op 14 juni weten we welke leerlingen hun felbegeerde diploma in ontvangst mogen nemen op 4 of 5 juli.

Sandra Biesheuvel en Esther Vinken