Meesterproef technasium havo 5

Dinsdag 22 maart ronden acht leerlingen uit 5 havo het vak Onderzoek en Ontwerpen als examenvak af met een meesterproef. Zij presenteren hun eindopdracht aan hun ouders, docenten en opdrachtgevers. U bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn en dit heuglijke feit met ons te vieren.

Vijf jaar geleden kreeg onze school het predicaat technasium. Deze leerlingen waren daar vanaf het begin bij en zijn dus ook de eerste groep op onze school die het technasium afrondt. Dit maakt het voor ons en de leerlingen extra spannend en bijzonder. U bent vanaf 15:15 uur welkom. Om 15:30 starten de presentaties. Het is fijn als u uiterlijk 15:30 uur aanwezig bent want voor de leerlingen is de presentatie onderdeel van hun eindexamen en u wilt hen daarbij natuurlijk niet storen.

Tot dinsdag!

Presentatie van de meesterproeven O&O havo 5

datum | tijd | plaats

dinsdag 22 maart