Poëziefestival: u kunt zich aanmelden!

Op zaterdag 19 september organiseren we in samenwerking met de Agrarische Natuurvereniging Vockestaert een poëziefestival in Midden Delfland.

Op vier unieke locaties, prachtige boerderijen in Midden Delfland, zullen vier bekende Nederlands dichters voorlezen uit hun werk: Maarten van der Graaff, Lieke Marsman, Tjitske Jansen en Hans Tentije.

Leerlingen hebben onder leiding van de dichter Maarten van der Graaff (winnaar van de C.Buddingh' prijs voor het beste debuut in 2014) gedichten gemaakt. Enkele leerlingen zullen op de locatie waar Maarten van der Graaff zelf voorleest ook hun gedichten voorlezen. Daarnaast zal er op deze locatie beeldend werk te zien zijn van Elisabeth Hangoor, werkzaam op het CLD.

Het eerste optreden vindt plaats om 13:00 uur en het laatste om 16:00 uur. Na elk optreden is er tijd om te verplaatsen naar de volgende locatie en de volgende dichter. Dat kan lopend, per fiets of in sommige gevallen per huifkar.

Aanmelden

Deelname kost € 5. Door dit of een groter bedrag over te maken op bankrekening NL97RABO0146890841 ten name van ANV Vockestaert onder vermelding van “Dichter bij de Boerderij” en een mail met naam en adres te sturen naar n.praagman@tiscali.nl verzekert u zich van een toegangskaart. Zodra het bedrag ontvangen is, wordt u verdere informatie gemaild en ontvangt u naast een toegangskaart met een plattegrond van de locaties, een tijdschema van het optreden van de dichters en ook op welke locatie u om 13:00 start.

Voor het CLD: Ria Heutink en Jogchum Zijlstra

Het festival wordt mogelijk gemaakt dankzij sponsoring van:

Fonds 1818

Stichting Groenfonds Midden-Delfland

Loswal De Bonnen

Stichting Christelijk Onderwijs Delft e.o.